פרסי "האריזה היוקרתית" לשנת 2015 – אנחנו היינו שם, תנו לנו לספר לכם מה היה!

תחרות "האריזה היוקרתית" נערכה זו השנה השנייה בלונדון, אנגליה. התחרות, שהונחתה ע"י הקומיקאי האנגלי איאן מור, הציגה מוצרי אריזה בקטגוריות שונות מכל העולם, שנבחרו לאחר מיון ראשוני קפדני מבין מאות עיצובים ואריזות שהוגשו לשיפוט. הנה לפניכם הזוכים הכי מרשימים של התחרות:

אריזת המזון היוקרתית – Cadbury Glow

%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%aa

 

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-luxury-food-pack-winner-17-09-2015

 

השופטים ציינו כי אריזת "קדבורי GLOW" (זוהר) מבצעת עבודה מצויינת בהצגת המוצר וערך מוסף יוקרתי ומרשים בהנדסת האריזה הייחודית.

מארז הבושם היוקרתי – סט המתנה Dubay Royal מבית Nabeel Perfumes

%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%96-%d7%94%d7%91%d7%95%d7%a9%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99

 

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-luxury-perfume-pack-winner-17-09-2015

 

השופטים החמיאו למארז הבשמים מבית נאביל, וכינוי אותו בשם "התגלמות המארז היוקרתי". השילוב בין הצבעים הכהים, היוקרתיים, לאבני סוורובסקי, והמגוון המנצנץ של מארזי הבושם המוקטנים, שבו את לב השופטים.

שקית הקניות היוקרתית – השקית של Spirit of Dubai  מבית Nabeel Perfumes

%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%aa

 

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-luxury-shopping-bag-winner-17-09-2015

 

האפקטים המיוחדים המשולבים בביצוע ובגרפיקה של שקית הקניות, כמו גם הגימורים האיכותיים, כך נאמר על-ידי השופטים, היקנו לשקית קניות זו מבית Nabeel Perfumes את המקום הראשון הנחשק, בקטגוריית שקית הקניות היוקרתית ביותר.

מארז התכשיטים היוקרתי – Misfortunes  מבית תכשיטי Virtue

%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%96-%d7%94%d7%aa%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99

 

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-jewellery-accessories-pack-winner-17-09-2015

 

השופטים כינו אריזה זו "יצירת אמנות של תכנון איכותי", וציינו כי עיצוב וייצור הקופסה מציגים מחשבה מרובה וביצוע איכותי. עוד, ציינו השופטים, כי המסר המועבר בעיצוב האריזה הינו אחיד עם המסר של המוצרים הנארזים בה, וכי האריזה משדרת יוקרה בצורה מתאימה, נעימה, ומרהיבה.

האריזה היוקרתית של מוצרי טבק – Davidoff ORO Blanco

%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-%d7%98%d7%91%d7%a7

 

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-luxury-tobacco-pack-winner-17-09-2015

 

השופטים ציינו את עיצוב הקופסה היוקרתי, את התכנון וההרכבה האיכותיים, ואת חוויית השימוש הייחודית עם המאפיינים המאפשרים שימוש אישי בקופסה היוקרתית.

העיצוב היוקרתי ביותר של אריזת מהדורה מוגבלת – Andean Edition מבית JDO עיצוב ומיתוג

%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%9e %d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%9e

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-special-edition-pack-winner-17-09-2015

 

באריזה זו, ניראה כי השופטים התלהבו במיוחד, הן מעיצוב האריזה החיצונית והן מעיצובו הייחודי והמושקע של הבקבוק אשר בתוכה.

האריזה היוקרתית של מוצר טיפוח אישי – Aura של אריזות Pollard

%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a8-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%97-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-luxury-personal-care-pack-winner-17-09-2015

באריזת יוקרה זו, ציינו השופטים כי האריזה מתוכננת ומורכבת היטב, ניכר כי היתה מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר בתכנון וביצוע האריזה, הן בעיצוב והן בביצוע ובייצור. הם ציינו כי האריזה נראית בולטת מעל מדף מוצרי הטיפוח האישי, ומעבירה היטב את חוויית המהות של המוצר הארוז בתוכה.

האריזה היוקרתית של השנה – מצטיין התערוכה – Girvan Patent Still Single Grain 30 Year Old by threebrand

%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%a6%d7%98%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a8

http://www.packagingnews.co.uk/news/markets/luxury-packaging/luxury-packaging-awards-2015-best-in-show-winner-17-09-2015

 

אריזה זו השיגה ציונים המייצגים אריזה קרובה למושלמת, בשל התחכון באריזה, הביצוע המחושב, והאיכות הניכרת בתכנון וביצוע האריזה. צוינה גישת ה"יותר זה פחות" (מינימליזם) הבאה לידי ביטוי באופן יוקרתי המשרת את איכות המוצר באריזה.