מייבאים מוצרים מחו"ל לצרכי שיווקם והפצתם בישראל?
מעוניינים למתג את המוצרים המיובאים ולהפוך אותם למוצג פרטי (PRIVTR LABEL)  שלכם?
כיום, באמצעות תהליך בניית ואריזת מותג פרטי תוכלו לשווק כל מוצר צריכה מייבוא משלכם בשוק הישראלי.

 

שלבים לבניית PRIVTE LABEL משלכם בנוגע למוצרים מיובאים

בניית ואריזת מותג פרטי של בתחום המזון המיובאים מחו"ל, הינו תהליך מיתוג המתחיל משלב תכנון אריזת המוצר והתאמה לסוג וגודל המוצר המיובא. תהליך זה מיושם באמצעות מספר אנשי מקצוע מובילים בתחומם הכוללים בין היתר: אנשי שיווק ואסטרטגיה שיווקית, מעצבים גרפיים ואנשי מקצוע מענף אריזת מוצרים, כאשר בכל הנוגע לאריזת המוצר באמצעות אריזות ממותגות משלכם.

שלב מקדים
השלב המקדים הוא לפנות לחברה המתמחה באריזת מזון ושתייה. חברה מקצועית תתרום לכם מהידע שלה, באיזה חומר אריזה להשתמש בהתאם למוצר שלכם, אילו כשרויות נדרשות, תאריכי תפוגה וחיי מדף, עלויות אריזה ותפעול, מתח רווחים לאחר כל השקלולים ועוד ועוד.
מחפשים חברת אריזה מקצועית? פנו אלינו – פרו מן יו.

 

שלב הראשון
הגדרה מדויקת של קהלי היעד אליהם אתם מכוונים.
אפיון קהלי היעד הרלוונטיים לכם חייב להיעשות לפני כל צעד עיצובי כזה או אחר של אריזת המוצר וזאת על מנת שממצאי תהליך האפיון של קהלי היעד יאפשר לצוותי הקריאייטיב האמונים על עיצוב האריזה ליצור עבורכם את המארז הנכון לקהלי היעד השונים.
בניית ואריזת מותג פרטי מתחילה באפיון המוצר שעליו בונים את אפיון הקריאייטיב והעיצוב של האריזה.
אם לדוגמה אתם מייבאים מזון בריא השאיפה היא להכניסו לכל רשתות הטבע-מרקט למיניהם. בחשיבה מיתוגית הקהל שלכם הוא קהל שדוגל בטבעונות או צמחונות וניזון בעיקר ממוצרי טבע. מכאן שמיתוג האריזה יהיה בגוונים של ירוק ולבן (צבע ירוק מאוד מקושר לטבע), ציור של עץ, עשב ונוף באופן כללי ועוד אלמנטים שיתנו קונוטציה של טבע, טריות ובריאות.
דוגמה נוספת – בחרתם לייבא ממתקים מיוחדים לילדים. באופן טבעי האריזה תהיה צבעונית ומשרדת שמחה. חבילה שתגה את עין הילדים ותבלוט מבין כל מתחריה במדף בסופר ותגרום לילד "להציק" להורים שיקנו דווקא את החבילה הצבעונית שלכם עם הדובי שקורץ במיוחד לילד שייקח אותו.
שלב השני
בניית ואריזת מותג פרטי הוא כמובן השלב בו אנשי העיצוב הגרפי נכנסים לפעולה ומעמידים לרשותכם
מספר ורסיות לעיצוב המארז בהתאם להנחיות הקריאייטיב והמסרים.
בשלב זה מומלץ לקיים מספר בדיקות מקדימות בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לכם ולבחון ביחד עם קבוצות מיקוד שונות את עיצוב המארז הנכון ביותר לצורכי שיווק.

שלב השלישי
מומלץ לבחון את כל תהליכי העבודה הנדרשים לצורכי אריזת המוצר בהתאם לעיצוב הנבחר ובהתאם לסוג המארז.
בשלב זה, מומלץ לבחון את כל ההיבטים הנלווים לצורכי אריזת המוצרים, לרבות, מכונות האריזה המיועדות לצורך כך, סוג חומרי הגלם מהם מיוצר המארז, עמידות המארז בפני תנאי שינוע והובלה, עמידות המוצר בתוך המארז המיועד עצמו וכדומה. כמו כן, חשוב לבדוק מהו הכיתוב אותו אתם מחויבים לרשום על פי חוק על גב אריזת המוצר.

שלב רביעי
ייצור פיילוט לטובת בחינת תווי תקן ואיכויות.
במידה וצריך מבצעים מקצה שיפורים. במידה והכול בסדר אפשר לומר "בשעה טובה" ולהתקדם על תהליך ההפצה והשינוע.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פתרונות אריזה לכל סוגי המוצרים וזאת ללא קשר לגודלם, אופן השימוש בהם וחומרי הגלם מהם הם מיוצרים.
פתרונות האריזה המתקדמים המוצעים לכם כיום מאפשרים לכם ליהנות מתהליכי אריזה ממוחשבים ללא מגע יד אדם.
פתרונות אלו מיושמים על ידי מפעלי אריזה מובילים בתחום שבאמצעותם ניתן ליהנות מתהליכי אריזה מהירים והיקף גדול של מארזים מוכנים למשלוח בזמן קצר כשהמוביל ביניהם הוא מפעלנו פרו מן יו.

לסיכום, בניית ואריזת מותג פרטי למוצרים השונים אותם אתם מייבאים לצורכי שיווק והפצה בישראל,
הנו תהליך מתמשך המאפשר לכם בסופו ליהנות מ-PRIVTE LABEL משלכם הניתן להפצה ושיווק ממוקד לקהלי היעד הרלוונטיים לכם.

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם