על מנת להעביר מוצרים ממקום למקום, יש לדאוג ולעטוף אותם וזאת על מנת לשמור על טריותם ועל בטיחות המזון המועבר וזה הנמכר לצרכן הסופי ובכדי להעביר לו את המידע הנחוץ.
ישנם מוצרי מזון אותם מעבירים ממקום למקום באמצעות משאיות, מזונות אחרים מובילים במטוסים, באוניות, ברכבות וכן הלאה ועל כן את המזון אורזים פעמיים,
פעם אחת כל יחידה בנפרד ופעם שנייה מספר יחידות יחד ארוזות על גבי משטחים (כך קל יותר לשנע אותו).
האריזה של היחידות אותן מוכרים לצרכן, היא שתאפשר לבית העסק לקדם את המוצר ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר.
במאמר הבא נדבר על סוגי אריזות ומה צריך להיות על האריזה כך שהמוצר שלכם יהפוך ליותר אטרקטיבי וכפועל יוצא ליותר נמכר.

הכירו את פתרונות ומטרת העיטוף

מטרתן של אריזות המזון, הוא לספק לצרכן הסופי / ללקוח, את סך המידע הנדרש ובין היתר, מה מכילה האריזה לרבות המרכיבים, הערכים התזונתיים, פרטי החברה היצרנית, כשרות אם קיימת ומטעם מי וכן הלאה.
את המידע שהזכרנו מעלה, חייבות היצרניות להדפיס על גבי האריזה, על פי חוק. עוד תכיל האריזה מידע קריטי כגון למי מיועד המאכל ולמי לא ואזהרות שימוש אם קיימות כאלו ובין היתר, היה והמזון הופשר,
אין להקפיאו מחדש וכן הלאה.

מעבר למידע המצורף על גבי האריזה, היא משמשת כאפיק שיווקי, פרסומי ומיתוגי. אריזות רבות מיוצרות כיום במגוון נרחב של גדלים, ושל עיצובים מרהיבים וייחודיים.
בחירת העטיפה ועיצובה, צריכה להתאים בדיוק מרבי לקהל היעד, הן מבחינת הצורך והן מבחינת אופי המוצר, כך חטיף שמיועד לילדים יעוצב בדרך ספציפית ואילו חטיף למבוגרים יעוצב באופן אחר.
מוצרים ממותגים, הם מוצרים בהם הושקעה מחשבה באריזות.

מה מכילה האריזה? האריזה תכלול את שם החברה, את לוגו החברה, לעיתים יתווספו שמות של מוצרים משלימים או נלווים, היה ומצורף אפיק שיווקי לרבות הגרלה ומבצעים,
גם זה יתווסף לעיטוף וכאמור המידע שחובה לציין על פי חוק.

העיטוף יכול להיות מפלסטיק, מנייר, מזכוכית ומחומרי גלם נוספים וזאת בהתאמה מלאה לסוג המוצר ולקהל היעד.
העידן הנוכחי גורם לחברות רבות לייצר ולבחור באריזות מתכלות, על מנת לשמור על איכות הסביבה. האריזות מופקות בתהליכים לא מזיקים ובמילים אחרות, אריזות אלו ניתנות למחזור.

לסיכום – כדי לעטוף מוצרי מזון, יש לקחת בחשבון את חומרי הגלם מהם תיוצר האריזה ואת עיצוב האריזה,
בה ייקח חלק מעצב גרפי. חשוב לזכור כי מעבר לשמירה על טריות ובטיחות, נועדה האריזה לסייע בפן השיווקי

אנו בפרו מן יו מומחים באריזות ועיטוף מוצרי מזון. אנו נדאג לכל לקוח – יבואנים,יצרנים ומשווקים, משלב הרעיון ועד לשלב האריזה בתכנית ייחודית לנו שנקראת "מהדף למדף בשמונה שבועות"
משלב תכנון ועיצוב האריזה ועד לשלב התוצר הסופי שיונח במדפי החנויות.

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם