סחורות ומוצרים משונעים ליעדם בדרכי הובלה שונות.
המקובלות ביותר הן באמצעות משאיות בגדלים שונים אבל משנעים גם באמצעות רכבות, אוניות, מטוסים ועוד. כל סחורה מכל סוג שהוא חייבת להיות מועברת בצורה בטוחה.
אחת הדרכים המקובלות ביותר להעברת מוצרים שונים היא באמצעות אריזות שונות אותן מסדרים על משטחים.
קל מאוד לשנע משטחים ועושים זאת בעזרת מלגזות, מנופים וציוד הרמה, העמסה והובלה מגוון נוסף. נוח, יחסית לסדר אותם על מדפים, להעמיס על משאיות ורכבים אחרים, לפרוק ולהביאם ליעדם.
זוהי גם שיטה מהירה  להובלה במכולות בדרך הים או במטוסי מטען. על מנת לשמור היטב על האריזות שעל המשטחים יש צורך לעטוף אותם בניילון נצמד.

סוגי מכונות לעיטוף משטחים

קיימים מספר פתרונות עיטוף משטחים ומרביתם נעשים על ידי מכונות מיוחדות.
קיימת מכונה המורכבת מרמפה עליה מניחים את המשטח המיועד לעטיפה ומעמוד צמוד עליו מונח גליל הסטרץ'.
את המשטח מקרבים ומניחים  אותו על הרמפה באמצעות עגלת משטחים ידנית. או אז מפעילים את המכונה והרמפה מסתובבת.
גליל הסטרץ שעל העמוד עולה ויורד באיטיות על ציר וכך הוא מצליח לעטוף את המשטח לכל אורכו. ככל שהמכונה תופעל זמן רב יותר כן שכבות הניילון יהיו רבות והדוקות יותר.
עובי העטיפה נקבע על פי סוג המוצרים שעל המשטח וסוג האריזה שבהם הם נתונים. מכונות מסוג זה הינן אמינות מאוד.

מכונה אחרת הינה מכונה בה  המשטח נמצא על הרצפה ואילו הזרוע עם גליל הסטרצ' מסתובבת סביבה.
למכונה זאת יש יתרונות רבים. המוצר מונח על הרצפה ולא מופעלים עליו כוחות ותאוצות. המכונה ניתנת לתליה על הקיר או עמוד וחוסכת שטח רצפה יקר.
ניתן לנקות את רצפת הייצור שמתחתיה. ניתן להביא אליה את המשטח על ידי מלגזות ממונעות, עגלות משטחים, מלגזות אדם הולך וכדומה.
המכונה מנצלת באופן אופטימאלי את ניילון הסטרץ, היא בעלת מנגנון השחלה קלה, אין משקל מקסימאלי למשטח וכדומה. כל המכונות מכל הדגמים מיוצרות על ידי חברות בינלאומיות בעלות מוניטין.

החשיבות בעיטוף אריזות

כך, ניתן לעטוף אריזות קרטון עם מוצרים מוצקים, שקי בד עם מזון או חומרים אחרים הנמצאים בהם בתפזורת, מיכלים שיש בהם נוזלים מסוגים שונים ועוד.
ניתן למצוא מגוון מכונות עם מפרטים שונים המיועדות למשטחים בגבהים ואריזות מגוונות. יריעות הסטרץ' מיוצרות מפוליאתילן איכותי במגוון רחב של עוביים ובצבעים שונים.
העיטוף שומר היטב על האריזות מטלטולי הדרך השונים. בהיעדר עיטוף עלולות הן להתמוטט ולהתפרק על המשטחים בגלל תנודות גלים  כיסי אוויר, סטיות ופניות חדות של המשאיות, מהמורות בכבישים וכיוצא בזה.
|למשווק שוווה להשקיע בעיטוף בגלל הסיכוי הגבוה  שהסחורה היקרה שלו תגיע ליעדה במצב מושלם. כך הוא עשוי לחסוך הוצאות בגלל נזקים,
להוריד פרמיות ביטוח, לחסוך השתתפות עצמית בגלל תביעות, ובאופן כללי, להוסיף למוניטין הקיים שלו ואף לשמור עליו.

 

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם