אריזה מן הטבע – להילחם (ויזואלית) בהתנגדות למוצרים מתועשים

ה"טרנד" שהתחיל כמעט לפני שני עשורים תופס תאוצה, ומוצרים שאינם מקפידים הן לספק איכות והן לדווח עליה באריזה באופן שיכבד את הלקוחות מהדור החדש – פשוט נשארים מחוץ למרוץ.

מי הם אותם לקוחות "מהדור החדש"? אלו הם הצרכנים שמוכנים לשלם קצת יותר, ולקבל מוצר שיספק חוויית שימוש בריאה, אקולוגית, איכותית.

אנחנו לא נכנסים לשיקולי הייצור שלכם, מפני שאנחנו מומחים לאריזות. אבל נשמח לספר לכם, איך מעבירים מסרים של בריאות דרך האריזה – קבלו את חמשת הטיפים המנצחים לאריזה המספרת על מוצרים טבעיים ואיכותיים

אם אין לכם מה להסתיר – לכו על שקוף

הטיפ הראשון שלנו אליכם, הוא לחשוב על אריזה שקופה. אם המוצר אסתטי ומראהו יגרום ללקוחות לחשוב שהוא מכיל "רק דברים טובים" – תראו את זה ללקוחות שלכם. אריזה שקופה, כמו מטבח חיצוני במסעדות, היא אמירה בנוגע לבחירה שלכם באיכות ולשקיפות שלכם ביחס לצרכנים שלכם

555

 

(כן, זה שקוף)

666

טבעי זה הכי, אחי

במקטע הזה דווקא לא נכביר במילים, כי עסקנו בזה בהרחבה במאמרים קודמים. רק נזכיר – לכו על חומרים טבעיים, סמלים טבעיים בעיצוב, צבעיים שמתקשרים עם המסר הטבעי שלכם.

 

אל תתביישו להגיד את זה בקול רם!

הטקסטים על האריזה יתמכו, כמובן, במראה האריזה ובמסרים הויזואליים שלה. חשוב לעצב במקצועיות את המסרים השיווקיים, הן מבחינת המראה והן מבחינת המלל, על מנת "לקלוע" בדיוק לטעמו של הקהל הפוטנציאלי שלכם

 

1010

בשורה התחתונה – המוצר שלכם צריך להיות איכותי

אריזה איכותית, טבעית, אקולוגית, ויפהפייה עשויה להביא את הלקוח הפוטנציאלי לרכוש את המוצר שלכם פעם אחת. אבל אם המוצר שלכם לא יהיה איכותי, הוא יצטרך להסתפק באותה ההתנסות הבודדת שהשיגה האריזה עבור המוצר. מאידך, חוויית שימוש איכותית, הנתמכת ברשימת רכיבים שמתאימה למיתוג וטעם שקשה לוותר עליו, תסייע לכל משתמש להפוך למשווק פוטנציאלי של המוצרים שלכם.

אתם תדאגו למוצר – אנחנו נעשה את השאר

מומחי האריזה מבית Pro Man U עובדים עם החברות הגדולות במשק ומעצבים, מתכננים ומבצעים אריזות אקולוגיות, בעלות אמירה חזקה ושילוב מנצח של תכנון מדוייק ושימושיות גבוהה. אנחנו מזמינים אתכם לבדוק איתנו כיצד ניתן להפוך את האריזה הקיימת שלכם לנוחה יותר, אקולוגית יותר, או לשדר את המסר הטבעי שלכם בצורה ברורה יותר מעל גב האריזה. פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני בעניין!

 

 

מקור התמונות:

http://proxyventures.com/projects/zendegii-frill

http://www.vitacost.com/natures-path-organic-qia-superfood-chia-buckwheat-hemp-cereal-apple-cinnamon-7-9-oz

http://www.packagingoftheworld.com/2014/10/green-mustache.html

http://trndmonitor.com/tag/powder