אריזות חגיגיות – מה קורה בעונת החגים מעבר לים, ומה אנחנו יכולים ללמוד מזה?

גם בתחום פתרונות אריזה, יש הרבה מה להגיד על מסורת, על הרגלים ועל וותק.
יחד עם זאת, עונת החגים (שהיא עכשיו בשיאה בחו"ל, עם חג ההודיה, ומיד חג המולד וראש השנה) ממש מבקשת מתן מענה כלשהו.
באריזה, בשילוב המוצרים, במסרים המשפחתיים והחגיגיים שעל גבי המוצרים, ובחיזוק האווירה הייחודית (והנטייה לקנות יותר…) המאפיינת עונה זו בשנה.

בחו"ל, אנחנו רואים התארגנות עונתית יוצאת מגדר הרגיל לקראת החורף ועונת החגים, בארה"ב ובאירופה. מה עשו היצרנים בחו"ל לאריזות שלהם,
ואילו דברים מעניינים אפשר ללמוד מהם? על כך, במאמר שלפניכם.

סמלי החג במוצרי יום יום

חברת Kleenex, שאנחנו מכירים גם בארץ בתחום היגיינה ומוצרי נייר, השיקה השנה אריזה "ביתית" וייחודית למטפחות נייר, במארז חג בייתי ייחודי שופע בסמלי החג. המסר? אנחנו לא רק מטפחות טישו לאף – אנחנו גם קישוט לבית. זאת ועוד – הסדרה המתוקה של בתי ג'ינג'רברד ואח חמימה, במהדורה מוגבלת בלבד!

 

http://www.kimberly-clark.com.au/en/news/2013/newsbox/kleenex-launches-festive-new-designs?utm_medium=Print&utm_source=pwgoto

 

לחשוב מחוץ לצנצנת

חברת ההלבשה הידועה לכולנו, ליווייס (Levi's), עלתה על טרנד שמקשר בין החג לבין אחד ממוצרי ההלבשה שהיא מוכרת לאורך שנים.
כל מה שזה לקח הוא זוג גרביים (שהופכות להיות אחת מאריזות המתנה המפורסמות של חג המולד), ולכבוד החג היא מציעה אותן ארוזות באופן חגיגי במיוחד.
על הגרביים נאמר כי הן עשויות "בדיוק כמו שנהגו ללבוש בשנת 1853", ומעל לאריזה החגיגית במיוחד תווית במראה עבודת יד, כל אלה משווים למוצר "רגיל", מראה חגיגי, ייחודי, ומי לא יכול לדמיין את עצמו יושב אל מול האח, גרוב בגרבי הצמר האדומות והמפנקות, או מקבל גרב כזו מלאה בהפתעות?…

 

https://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiD4fLX8rzJAhUBuBQKHfoKBRkQjxwIAw&url=http%3A%2F%2Fblog.shopathome.com%2Findex.php%2Flevis-socks-stocking-stuffer&psig=AFQjCNE8dnsvYIHR4rNe1CXWFTKAJFoToA&ust=1449136069366437

 

פשוט תוסיפו לזה סרט – בירה באריזת מתנה

כנראה שתחושת ה"ביחד" בחגים, או הניסיון לברוח מהמציאות העגומה (בעיקר אצל מי שפחות חזק אצלו ה"ביחד"…) הופכים גם את המוזרים שבדברים למתנה שתמיד כיף לקבל. מאז שנת 2011, משווקת יצרנית הבירה סטלה ארטויס מארזי בירה "חגיגיים" – או במילים אחרות, פשוט מוסיפה סרט חגיגי למארזים הרגילים שלה. היצרנית הצליחה להפוך לאחת המותגים הנמכרים ביותר בתחום השתייה האלכוהולית בתקופת החגים – עם הטוויסט הקטן הזה באריזה…

http://cargocollective.com/lookwhatiwrote/STELLA-ARTOIS

 

היכנסו לאווירת החג!

אם יש לכם מוצר טוב, לקוחות נאמנים ומהלכי השיווק וההפצה שלכם עובדים היטב – אנחנו מציעים לכם לחשוב עונתי.
התכוננו לחנוכה הבא עלינו לטובה, או אם זה מוקדם לכם, התחילו כבר עכשיו לחשוב על פורים, חג מלא באווירה.
נסו ליצור מהדורה מוגבלת של אריזה שמחה במיוחד, עם הבטחה לאווירת חג ייחודית, משפחתיות או שמחה חגיגית.
השקיעו באריזה שתעביר היטב את המסר, ומלאו את השווקים באווירת החג שלכם!