קידום ושיווק הם המהות של כל עסק שמעוניין להצליח בתחומו, היות וקיימת תחרות בכל תחומי העיסוק השונים.
עסק שמעוניין להתבלט ולשעוט קדימה, חייב להבדיל את עצמו מאחרים והדרך לעשות זאת היא על ידי אסטרטגיית שיווק יצירתית.
ישנן דרכים שונות לשווק את העסק ביניהן, פרסום במדיות השונות, שיווק ויראלי, שיווק ישיר, בניית אתר אינטרנט וקידומו באופן ממומן או אורגני ועוד.
דרך יצירתית נוספת לשווק את העסק היא על ידי מוצרי פרסום וקד"מ.
מהי האסטרטגיה העומדת מאחורי קידום מכירות ופרסום?
היות והתחרות גדולה ולכל עסק קיימים מתחרים רבים, במיוחד מאז שנכנס האינטרנט והכניס למשחק גם מתחרים בינלאומיים,
בעלי עסקים גדולים כקטנים נדרשים לחשוב ביצירתיות כשאר הם מתחרים על תשומת ליבו של הצרכן.
אחת הדרכים להגיע אל ליבו של הלקוח הפוטנציאלי היא על ידי תקשורת אחד על אחד עם הצרכנים,
תקשורת שמתבצעת בעיקר במכירות קידום. מכירות קידום יתבצעו בדרך כלל, בכנסים, תערוכות, מופעים וכדומה
שם העסקים השונים משתמשים בשיווק יצירתי ומושכים אליהם את הקהל בדרכים שונות וגוונות, כמו למשל בעזרתם של מוצרי פרסום וקד"מ.
מהם מוצרי פרסום וקד"מ?
מוצרי פרסום וקד"מ הנם שם כולל לקשת רחבה של מוצרים. ברוב המקרים, מדובר במתנות שניתנות ללקוחות השונים,
מתנות סמליות שמטרתן להעביר הלאה את הבשורה. לעיתים, המתנות נארזות באריזות אשר יוצרו בהתאמה אישית ועליהן מודפס הלוגו של העסק או החברה.
כאשר גם על מוצרים עצמם יוטבע בדרך כלל הלוגו של העסק או החברה.
אצלנו בפרו מן יו תוכלו לקבל פתרונות אריזה למוצרים שלכם מרמת החשיבה ועד לשלב הביצוע
מוצרים לפרסום וקידום מכירות נועדו על מנת לעשות יחסי המרה ולהפוך את אלו שמבקרים בדוכן שלכם, ללקוחות פוטנציאלים,
ליצור אצלם מודעות לקיומכם ולגרום לשם של העסק שלכם להיות שגור בפיהם. בעזרת קידום מכירות נכון
תוכלו להבדיל את העסק שלכם מעסקים אחרים באופן משמעותי.
מוצרי קידום בענף המזון וברשתות השיווק
גם בענף המזון הכולל את רשתות השיווק, נהוג לעשות קידום מכירות ופרסום, מכיוון שגם בתחום הזה, קיימת תחרות רבה.
לכן, מלבד לשווק את מוצרי המזון באריזות ממותגות אשר נושאות את שם העסק, או להשתמש במדפי תצוגה כחלון ראווה למוצרי החברה,
אפשר להשתמש בגדג'טים שונים, כמו למשל לחלק ללקוחות שמגיעים לטעום או להתנסות במרכולתכם, גם מתנה קטנה.
|מתנות כמו דיסק און קי, מוצרים נלווים למחשב, או נגני MP3, הן מתנות שכיחות ונפוצות שלקוחות אוהבים, כאשר על מוצרי הקידום והפרסום מומלץ להטביע את הלוגו שלכם, על מנת שיחרת בתודעה.
ולסיכום, טיפ קטן
אם הנכם עוסקים בענף המזון ומחפשים לשווק את העסק שלכם נכון, חלוקת מוצרים לטובת פרסום וקידום מכירות הם הפתרון עבורכם.
מכירות קידום ופרסום הם דרך יעילה להגיע ללקוחות, במיוחד כאשר עומדת מאחוריהן השקעה גדולה של זמן, כסף ומחשבה.
אולם חשוב לציין, כי קידום מכירות מסוג זה נעשה בצורה ישירה, היות והמפגש עם הלקוח הוא אישי.
מנגד, חשוב שהקידום לא יהיה ישיר מדי, היות ושיטת שיווק אגרסיבית עלולה להרתיע לקוחות פוטנציאלים במקום ליצור את הרושם החיובי הרצוי, ואת זה אינכם רוצים.