מוצרי מזון ממותגים "למבוגרים", מגיעים עם מגוון של "חותמות אישור", כאלה של אנשי קולינריה מהטובים בארץ, אשר מסיבות כלכליות, בין השאר, קושרים את שמם ואת המוניטין שלהם עם מותגי מזון ובכך בעצם משפיעים על דעת הקהל על המוצר דרך מיתוג באמצעות שמות מפורסמים.

חייבים להזכיר קודם כל, את סדרת מוצרי מאסטר שף

סקר שנערך לא מזמן הציג כי כמעט 20% מהצופים בתכנית מאסטר שף אוכלים תוך כדי התכנית, וכמעט 30% מהנשאלים ניסו להכין מתכון שהוצג באחת התכניות. מאסטר שף, אם כן, הנה תכנית בעלת כוח שיווקי עצמתי. זה היה רק עניין של זמן עד שמשווק נבון ידע לתעל את הכוח השיווקי של מיתוג באמצעות שמות חזקים ומפורסמים לליין של מוצרים הנושאים בגאון את תווית המוצג – מאסטר שף. לא ברור לגמרי מה הייחוד של פירורי לחם מבית מאסטר שף ביחס לכל אריזה אחרת של פירורי לחם – אבל, כולנו מרגישים קצת יותר מאסטר שפים כשעל אריזת המוצר שלנו מתנוסס הלוגו שלהם. לבריאות!

 

חומוס עושים באהבה, או שעושה אותו אבי לוי

לאחרונה, אנחנו רואים הרבה מהשף אבי לוי (גם הוא יוצא התכנית מאסטר שף), בעיקר בפרסומות לחומוס צבר.
אמנם, המיתוג כאן אינו באריזה, אבל עדיין, הניסיון לקשר את החומוס של הסופר עם שף, ועוד אחד השפים הכי "מהעם", כזה שמתאים לו לנגב חומוס, אבל שיהיה איכותי – עובד נהדר.

 

הסדרה הגלילית של טבעול

הפעם, מדובר בשיתוף פעולה מהעבר. טבעול – יצרנית מזון מוכן שניסתה למתג את עצמה שבריאה, בעלת רכיבים טבעונים ובריאים, בחרה בשף הגלילי ארז קומרובסקי, הידוע בחיבתו לבישול טבעי, בריא, מבוסס ירקות, ופתחה ביחד אתו ליין של מוצרים שכונה "הסדרה הגלילית של טבעול".
הסדרה, אגב, עדיין קיימת, אבל כל תמונותיו של השף הגלילי האהוב הורדו וכבר לא נעשה בהן שימוש באריזות המוצרים.

 

לא על האוכל לבדו

לא רק מוצרי מזון מתהדרים במיתוג שפי יוקרתי, כי אם גם כלי מטבח.
לאחר ההצלחה המסחררת של סדרת מוצרי המטבח, המחבתות והסירים של "השף העירום" ג'יימי אוליבר
הלכו שפים רבים בעקבותיו ופיתחו ליינים של מוצרים למטבח.
בין אלה, אנחנו יכולים למצוא שיתוף פעולה של השף מאיר אדוני וסדרת מוצרי המטבח האיכותית ארקוסטיל (Arcosteel)
ב"סדרת מאיר אדוני" של סירים, מחבתות, וסכיני בישול; את ליין קרין גורן, הקונדיטורית שכולנו כבר הכנו את עוגת השוקולד המופלאה שלה בין השאר, בחברת Arcos, בליין אפשר למצוא תבניות אפייה ייחודיות, חתכנים, מגשים, מכשיר זילוף ומוצרי אפייה אחרים.

המסקנה – חיברו לשיתופי פעולה רווחיים!

יצירת הקשר בין דמות מפורסמת בעלת מוניטין מתאים לבין מוצרי המזון שלכם יכול לעשות עולם שלם של טוב לשיווק המוצרים שלכם.
בחירת ה"סלב" המתאים על קווי אופיו והמוניטין שלו, תשרת את המוצר שלכם ותמתג אותו בתהליך מהיר שיחסוך לכם, אולי, מיתוג אטי דרך הוויזואל. בהצלחה!

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם