מוצרי גורמה נתפשים כמוצרים איכותיים במיוחד, והם בדרך כלל מגיעים באריזות קטנות, אלגנטיות וייחודיות, ובמחירים יחסית גבוהים.
אם יש לכם מוצרי גורמה, אתם פשוט לא יכולים למכור אותם באריזות ה"רגילות".
אתם צריכים אריזות גורמה. איך עושים את זה? חמשת הדברים שהכי חשוב שתדעו – במאמר שלפניכם.

המוצר שלנו הוא לא "סתם אוכל". הוא סגנון חיים

מארז שמן שזית איכותי

 

ההבדל בין מוצר מאכל למוצר מאכל גורמה, שזה הגורמה מספק יותר מאשר את ההכרח לצורכי תזונה. אחד מתפקידי האריזה הוא להדגיש – בוויזואלי ובמסר המועבר במלל – את היתרונות שברכישת המוצר שלכם. מהם הערכים המוספים המתקבלים עם הבחירה לרכוש את המוצר שלכם, וכיצד הם באים לידי ביטוי באריזה?

איכות היא לא מילה גסה (בגורמה)

מארז איכותי לעוגיות

 

כשאתם קונים מזון גורמה, אתם יכולים לצפות לקבל יותר – יותר בטעם, יותר בערכים התזונתיים, יותר בהנאה שתפיקו מהאכילה. כל אלה יבואו לידי ביטוי גם בבחירות פתרונות האריזה. אריזות כורמה או אריזות יוקרה עשויות מחומרים ממוחזרים, איכותיים במיוחד, ברמת פונקציונליות שונה ומפנקת, ועם מסר שמדגיש את החזקות של המוצר שלכם על האריזה – יתקבלו בברכה.

כלל אצבע – פחות זה יותר

מארז מוצר מחו"ל- משרד יוקרה למרות שהמוצר זול

 

המסר המועבר בוויזואל של אריזות גורמה רבות הוא – "אתם ממש לא חייבים לקנות את זה". הרעיון מאחורי מסר זה הוא שהמוצר הזה לא "רודף אחרי לקוחות" (המסר הלא מודע שמתקבל לעתים מעודף מידע על האריזה). רק הלקוחות שמסוגלים להרשות לעצמם את התענוג שברכישת המוצר שלכם, מוזמנים לברר אודותיו. שימוש בצבעים יוקרתיים (כמו בורדו, זהב וכסף, חום כהה, וכדומה) ומיעוט במלל פרסומי, עשויים לשרת את המטרה שלכם ולהבליט את המוצר.

לא סתם מזון גורמה עולה יותר

סדרת מארזים לקונדיטורית בוטיק הממתוגת כאיכותית

כולנו יודעים שאפשר לקנות פיצה משפחתית בפיצריה השכונתית במחיר נמוך במיוחד, ואפשר לקנות פיצה משפחתית במסעדה איטלקית במחירים אחרים לגמרי. זה לא מפתיע אף אחד שעל אף המחירים הגבוהים, המסעדה מוכרת לא מעט פיצות, לעתים אף יותר מהפיצריה השכונתית. זה אותו דבר עם מוצרי מזון שונים – אתה יודע שבמוצרי גורמה איכותיים, אתה משלם יותר, וזה בסדר גמור.

ההפרשים במחיר הולכים על מימון האיכות – רכיבים איכותיים (הן במוצר והן באריזתו), חוויית שימוש אחרת לגמרי, טעם ורכיבים שונים. לכן, נוכל מראש לתכנן מוצר שעולה יותר, ועלות הכנתו ואריזתו יקרים יותר – והוא עדיין רווחי.

 

התמונות המוצגות במאמר נלקחו מהאתרים:

http://awesomepackaging.com/2010/09/michelussi-italian-gourmet-food/

https://www.behance.net/gallery/Gourmet-Food-Packaging-for-Coop-Italia/199185

http://www.coroflot.com/rui_cardoso/terras-de-portugal-




תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם