חברת דויטש גרופ וחברת נובו-פק חתמו לאחרונה חוזה לייצוג חברת seal-strip (ארה"ב),
לשטחי מדינת ישראל והרשות הפלסטינית.
לחברת seal-strip פתרונות רבים ומגוונים לסגירה חוזרת של אריזות אב או אריזות מזון שבהם מספר יחידות.החברה פיתחה פטנט מיוחד שמאפשר סגירה חוזרת לאריזות מזון
המיועד בעיקר לאריזות מסוג פלופאק הורזנטלי ופלופאק ורטיקאלי .

החידוש והיתרון הגדול של הפטנט הוא שאין כל צורך ברכישת מיכון חדש, האפליקטור מתלבש על מכונת פלופאק או על המכונה הורטיקאלית הקיימת במפעל. והופכת את האריזה בין רגע לאריזה שניתנת לסגירה חוזרת על ידי חיתוך והדבקה מחדש של השקית.

כיום באריזות של מוצרי מזון כגון : וופלים , עוגיות, פריכיות אורז, ברגע שנפתחה האריזה אין אפשרות לשמור על טריות בצורה אפקטיבית והמוצר מאבד מטריותו בזמן קצר ביותר, ועל כן הצרכן מוגבל, ברגע פתיחת האריזה עליו לסיים את תכולתה בזמן קצר אחרת הפריכות של המוצר תעלם לחלוטין ולכן חשובה סגירה חוזרת.

בנוסף, רוב אריזות המזון אינן נותנות מענה לצורך במנה אישית ולקוח לצורך הדוגמה, אינו יכול לקחת שתי יחידות וופלים מבלי לפתוח חבילה שלמה.
הדבר נכון גם למוצרים קפואים ומצוננים כגון : מוצרי מאפה למיניהם (בורקסים ,פיצות, פיתות וכ"ו) מוצרי עוף, מוצרים מן הטבע (ירקות קפואים תחליפי עוף ובשר) ירקות תבלין ועוד.
אומנם הבעיה במוצרים אלו שונה, המוצרים לא מאבדים מפריכותם אך טעם הלוואי שמשאיר המקפיא והלחות שנכנסת למוצר הורסת גם היא את טעמו .

שלומי דויטש סמנכ"ל שיווק בדויטש: " היתרון בא לידי ביטוי בשני פרמטרים מרכזיים השקעה שולית קטנה יחסית בשל השימוש במיכון קיים לעומת צורך ברכישת מכונות אריזה חדשות שהן יקרות ומסובכות לתפעול (מכונות עם אפשרות לסגירת זיפר) הפרמטר השני שלא פחות חשוב היא הפשטות של האפליקטור ועקב זה רמת האמינות הגבוהה של המיכון".

כיום מרבית הציבור דורש אריזה שניתנת לסגירה חוזרת בכדי שיהיה ניתן לשמור על טריות המוצר, עם נוחות מקסימלית של המשתמש. הפטנט מתאים גם למאגדות מוצרי מזון במבצע שהפכו אפנתיות מאוד בזמן האחרון. לדוגמה שלשיות של אריזות קפה, אריזות של חטיפים שונים (במבה, ביסלי, חטיפי שוקולד וכ"ו) כך ניתן לשלוף רק אריזה אחת של חטיף מבלי לקרוע ולפזר את כל אריזות החטיפים בארון.

לסרטון לחצו כאן.

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם