קרטונים למעבר דירה - פתרונות אריזה שלא הכרתםחומרי אריזה משמשים אותנו כמעט בכל דבר בחיינו ומספקים פתרונות לשמירה על שלל מוצרים שאנו עושים בהם שימוש – החל מאריזות מזון וקוסמטיקה ועד לאריזות מתוחכמות שמגנות על פריטים יקרי ערך בעולם הסלולרי וההייטק.
הנה כמה פתרונות ארזיה שלא הכרתם

חומרי אריזה שייכים למוצרים שלא הולכים להיעלם בשנים הקרובות – הם רק ימשיכו וישתכללו וטבעי שנעסוק בשירות שלא כולם מכירים ושיכול לחסוך לא מעט זמן לכל מי שנמצא לפני מעבר דירה.

מעבר דירה הוא תמיד צעד מרגש עבור הנפשות הפועלות אבל הוא איננו פשוט ליישום. מעבר לצורך כמעט תמידי להיעזר בשירותיה של חברת הובלות לשינוע הפריטים, יש לארוז אותם בצורה שתקל עליכם את הארגון שלהם בכתובת החדשה. אריזה שגם תביא לכך שהפריטים המועברים יישמרו היטב.

לפניכם מספר דגשים שיהפכו את פעולת האריזה לפשוטה הרבה יותר וימנעו פגיעה אפשרית בחפצים היקרים שאתם מעבירים לדירה החדשה.

חשיבותו של תכנון מוקפד

אריזת פריטים לקראת מעבר דירה צריך להתבצע תוך מתן תשומת לב לכל פריט ופריט.
הארגון צריך להתבצע בצורה שתמנע מצב שבו "הולכים לאיבוד", לא יודעים מה נמצא איפה או ממקמים פריטים באופן שיפגע בהם.
זו הסיבה לכך שמומלץ מאד לעבור מראש על החפצים ולחשוב היכן ממקמים כל פריט.

ניתן לסדר את הארגזים לפי סוג הפריטים שיש בהם – למשל, כלי בית או בגדים – תוך בחירה בפתרון האריזה הבטוח ביותר עבור כל פריט.
אופציה אחרת (שיכולה להשתלב עם זו הקודמת) היא לסדר את הארגזים לפי הייעוד שלהם בכתובת החדשה כך שהפריקה שלהם בנקודת היעד תהיה מהירה ולא ייווצרו בלבולים הקשורים לכך, כמו מצב שבו נארזים חפצים דומים ששייכים לחדרים שונים.

הצטיידות באמצעי אריזה

ארגזים וקרטונים למעבר דירה חייבים לקבל תפקיד מרכזי במהלך האריזה, כך שיש להצטייד בארגזים בכמות מספקת המותאמים לחפצים השונים.
רבים ניגשים לסופרמרקט הקרוב לבית שלהם ומחפשים שם ארגזים ריקים.
יש בהחלט סיכוי שאם מגיעים בשעות הנכונות (לאחר פריקת הסחורה למדפים) אפשר למצוא מספר ארגזים וקרטונים טובים ומתאימים לאריזה.
אם לא רוצים לקחת סיכונים או רוצים להצטייד מראש בארגזים ובקרטונים באיכות גבוהה, ניתן למצוא כיום חנויות לממכר חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה שישמחו לספק לכם קרטונים באיכות גבוהה וכן מוצרים משלימים שיהפכו את מלאכת האריזה לקלה ונוחה הרבה יותר – מה גם שבאמצעות הזמנה עם שליח עד לביתכם, תוכלו לחסוך לא מעט שעות בחיפוש אחר קרטונים במקומות שונים.

בין מוצרי האריזה המשווקים כיום ברשת, ניתן למצוא שלל מוצרים – החל מניילון, דרך ניירות אריזה דרך ארגזים חדשים או ממוחזרים (כאלה שנעשה בהם שימוש בתעשיית הטקסטיל או הפלסטיק) ועד לחומרי אריזה מורכבים כדוגמת ניילון בועות. שילוב בניהם ייצור פתרונות אריזה שלא הכרתם שיגנו על המוצר בהגנה כפולה.

תמיד אפשר לפנות לחברות מקצועיות

אריזת חפצים לקראת מעבר דירה היא משימה שיכולה להיות מורכבת.
יש להשקיע, כאמור, מחשבה באופן הארגון, לבחור את חומרי האריזה המתאימים ביותר וגם לאחסן אותם באופן שימנע פגיעה בחפצים: אחסון של מוצרי חשמל בארגזים צריך להיות שונה מאשר כלי בית לדוגמה. לא כולם יודעים מה בדיוק לעשות עם כל סוג של חפץ.
ישנן טעויות נפוצות מאד בתחום הזה – ודאו שאינכם עושים אותן. למשל, אם עוטפים כלי בית יקרים באמצעות עיתונים, הדפוס עלול להכתים אותם בצורה בלתי הפיכה. יש אנשים שמעמיסים יותר מדי חפצים שבירים בארגז במטרה לחסוך בארגזים, מה שמעלה את הסיכויים שדווקא הארגז הכבד הזה ייפול ויינזק בדרך, או אפילו ייפתח במפתיע מצדו התחתון.

שירותי אריזה עשויים להיות מוענקים על ידי חברות המתמקדות בתחום וגם חלק מחברות ההובלה מספקים אותם.
גם אם הם כרוכים בתשלום, הוא אינו נוטה להיות גבוה יותר מדי. זאת ועוד, רבים יטענו שהתשלום בטל בשישים מול היתרונות
של אריזה נכונה ומעבר דירה בטוח באמת, ללא פגיעה בחפצים היקרים לנו. מלבד זאת הם יביאו איתם עוד פתרונות אריזה שלא הכרתם שאנחנו
בטוחים שתשמחו להכיר.

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם