אנחנו חיים היום בעולם שאנשים רבים קונים קודם כל באמצעות העיניים. אנחנו קונים מה שנראה לנו יפה. גם כשאנחנו בוחרים מוצרים חדשים בחנויות ובמרכולים האריזה היא הדבר הראשון שקופץ לנו לעין היא הפרסומת הראשונה של המוצר לכן יש לה גם חשיבות מאוד גדולה.
אריזה היא כמו מתנה
גם כשאנחנו קונים מתנה חשוב לנו שהיא תהייה ארוזה לפי טעמנו ותגרה את הסקרנות אצל המיועד לקבל אותה.
כך גם אריזה של כל מוצר יכולה לשפר את התדמית שלו ולהפוך אותו למבוקש. לכן ייצור אריזות מקרטון, משקיות או מכל חומר אחר
הפכו להיות תחום שיווקי ויצירתי כאחד.
חידושים בתחום פתרונות האריזה
במפעל לאריזה ישנה מדיניות להתחדש כל העת בציוד וכפועל יוצא בשירות ורעיונות האריזה.
המפעל מחזיק מכונות אריזה ועוד מגוון של ציוד שמיועד לאריזות כגון: הלמינציה, הפלסקו ועוד אלמנטים של חיתוך ואריזה שונים.
זאת על מנת לעמוד בכל הבקשות והרעיונות המאתגרים והמקוריים של כל אחד מהלקוחות.
אריזות משפרות את אחוזי המכירה
הרבה פעמים גם המחיר לא תמיד מהווה שיקול, והשוני בין מוצר לשני שהם דומים בתכולה ובמשקל יכול להיות מזערי.
לכן חברה תרצה ותעדיף להבליט את המוצר שלה על המדף ולמשוך את תשומת הלב של הלקוח, והיא תעשה את זה רק באמצעות אריזה אטרקטיבית.
זה מה שיכול לעלות את אחוזי המכירה של המוצר.
שמירה על המוצר
מעבר ליופי של האריזה האטרקטיביות והגירוי שהיא אמורה לשדר, מטרתה הראשונה היא לשמור ולהגן על מוצר מפני מספר גורמים.
הראשון ברשימה שמירה על ההיגיינה – מוצר ארוז לא חשוף לחיידקים למזיקים או כל דבר אחר שיכול להרוס או לחבל בו.
גורם שני הוא האקלים – מוצר מזון שלא נמצא בתוך אריזה הרמטית עלול מהר מאוד לקבל לחות, להתייבש ולאבד מהטריות שלו.
יש מצבים שהוא גם עשוי להתקלקל ואף להזיק בריאותית למי שניזון ממנו.
אריזה של מגשי אירוח
גם מגשי אירוח המיועדים לאירועים או לכל מפגש חברתי, צריכים להיארז בקפידה על מנת לשמור על הטריות שלהם.
לעתים מגשים אלו נאלצים לחכות זמן ממושך עד לתחילת האירוע, לכן אריזה של מגשי אירוח היא פתרון אידאלי ששומר על טריות המוצר.
כמו כן, במידה ורוצים להעביר את המגשים הללו מהמטבח שמכין אותם לאזור שהוא לא בקרבת מקום, מוכרחים לארוז אותם כדי לשמור על היציבות של תכולת המגש.