תכנון אריזת מזון היא קריטית ביותר, ועסקי המזון שהבינו זאת כבר מזמן ממתגים עצמם ואת המוצרים שלהם בעזרת אריזות מקוריות ובכך גם מפרסמים את המוצרים שלהם בצורה טובה יותר וגם מגדילים כמובן את נתח המכירות.

 

תחום אריזת המזון התחיל כצורך פונקציונלי להגנה ולשמירה על המוצר הנארז, והתרחב עם השנים לכלי להעברת תקשורת שיווקית ומותגית, כיום הגיע הדבר לממדים חדשים המאפשרים תקשורת יותר אישית ואינטראקטיבית עם הלקוח. אנשים קונים עם העיניים, זאת עובדה ידועה ומחקרים מראים כי לאריזת המוצר תפקיד מכריע בהחלטת הצרכן האם לבחור במוצר או להשאירו על המדף.  חברות משקיעות מיליונים על מנת לבלוט בשוק המזון על פני המתחרות, עם אריזות מתוחכמות, מקוריות,  בעיצוב חדשני, מחומרי גלם מפתיעים, דרך אריזות המזון החברות יכולות לתת מענה מרגש וחדשני, כך שהצרכן ישים את ידיו על המוצר שלהם. 

 

פתרונות אריזה ועיטוף מזון הוא מדע בפני עצמו, ובעולם מושקעים מאמצים גדולים בפיתוח אריזות מוצר חדשניים ומקוריים, כל מוצר, והאריזה המיוצרת במיוחד עבורו ולתנאים אותם הוא דורש. ישנם מוצרים המחייבים אריזה אטומה, אחרים דורשים אריזה בוואקום, מוצרים אחרים מיועדים לילדים, ויש גם מוצרים אשר האריזה שלהם צריכה להיות בטיחותית או בעלת מנגנון סגירה חוזר לשמירה על טריות. כך או אחרת לבחירת האריזה המושלמת והמדוייקת עבור המוצר שלכם ישנם מספר יתרונות בולטים:

 

אריזות שקופות – בתקופה האחרונה אנו מוצאים יותר ויותר אריזות מזון שקופות שאומרות, זה המוצר, ללא אחיזת עיניים. שכן אריזות מפתות של מזון עם תמונות מגרות שהתוכן אינו תואם לפנים האריזה הן דבר שהצרכן פוגש לא אחת. החברות המסחריות גילו את הפוטנציאל שבאריזות השקופות שמושך את הקונים.

 

אריזות חכמות – לדוגמא אריזות עם בקרת טמפרטורה או בקרת איכות המזון, או בעלות ריח מסוים. כיום קיימות אריזות פלסטיק חכמות המשנות צבע כאשר המזון עומד לאבד את טריותו.

 

אריזות מותאמות אישית – כיום יש צורך הולך וגובר של צרכנים בפרסונליזציה – כלומר התאמת המוצרים אליהם באופן אישי. זהו תחום שהולך ומתפתח אודות להתקדמות הטכנולוגית של אלגוריתמים להדפסה תלת ממדית המאפשרת הדפסת אריזות מותאמות. דוגמאות לכך אפשר לראות בכתוביות וברכות צבעוניות מתחלפות בתקופת החגים, עם גרפיקות שונות ואפשרות לכתוב ברכה אישית על גבי האריזה.

 

אריזת מזון בוואקום – אריזה בוואקום מציעה הגנה בטוחה למוצרי מזון מפני חדירת חמצן, לחות, אבק ומזיקים אחרים. היתרונות לצרכן הם ברורים, חיי מדף ארוכים, שמירה על הטריות ואחסון בתנאים נאותים של המוצר. 

פרסום ע"ג אריזות מזון – מגמה נוספת שתופסת תאוצה בשנים האחרונות היא פרסומות על-גבי אריזות מזון. זהו תהליך חדשני ומוצלח עיצוב נכון של האריזה מוביל להרבה מאוד חשיפות למותג ברשתות החברתיות. אנשים מצטלמים עם המותג, ומביאים לחשיפתו. כך למעשה ההשקעה באריזה יוצרת סוג של רווח עבור המשווקים.

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם