אנחנו לא מפסיקים להיחשף לעוד ועוד נתונים על הערכים התזונתיים של המזון שלנו.
עוד ועוד צרכנים הופכים חשדניים כלפי התכולה במזונות המוכנים המשווקים.
כבר שמענו קיטונות של רותחין על בשר אדום ובשר מעובד, טוסטים ומזון שחומם יתר על המידה, מטוגנים למיניהם,
ואפילו על הירקות והפירות שלנו כבר אין קונצנזוס.

אנחנו לא כאן להטיף לכם על מה שאתם שמים בתוך האריזה שלכם – זה כבר עניין שלכם.
בהקשר הזה, אולי רק נגיד, שהאריזה יכולה להביא את הלקוח הפוטנציאלי לרכוש את המוצר בפעם הראשונה,
אבל רק מוצר טוב יהפוך אותה לקונה נאמן וקבוע של המוצרים שלכם.

אנחנו כאן, לדבר על פתרונות אריזה. ונשמח לספר לכם, איך מבליטים באמצעות האריזה את היתרונות של המוצר שלכם
וכיצד מתמודדים עם העליהום הזה על מזונות שונים.

מקדונלדס – הם לא מדברים עלינו!

כיאה לגדולה במשווקות המזון המהיר בישראל, מקדונלד'ס הקדימה להתייחס להמלצות האחרונות של ארגון הבריאות העולמי
בנוגע להפסקת הצריכה של מזון מעובד והנזקים הבריאותיים הנגרמים כתוצאה מצריכתו.
תמצאו בכל סניף, באתר, ובערוץ היוטיוב שלהם התייחסות לנושא. אז אמנם, זו לא בדיוק אריזה, אבל המסר מועבר ברור וקולע

 

.

http://www.mcdonalds.co.il/

מוצרים קפואים מוכנים לאכילה – מזון מהיר או מזון איכות?

אנחנו רואים תגובה למחקרים גם אצל יצרניות המזון הקפוא הגדולות בארץ.
כך, למשל, כל מוצרי המזון המוכן מבית "מאמא עוף" של תנובה, מתייחסים לתכולת המזון כבר על האריזה. ביחד עם זאת, מציינים באתרם כי
"מוצרי מאמא עוף אינם בשר מעובד (עפ"י פרסום ארגון הבריאות העולמי) " (ציטוט מאתר תנובה).

 

https://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiJnceMtr_JAhUGsxQKHcr_D94QjxwIAw&url=http%3A%2F%2Fwww.scooper.co.il%2Fpr%2F1016985%2F&psig=AFQjCNE_IyXNMpbjroLSpXBMmnT2SpuD2Q&ust=1449222844896854

גם בטבעול (מותג מוצרים מן הצומח מבית אסם) לא נותנים לסערת המזונות המעובדים להטביע את הספינה.
גם הם מציינים באתרם, בחומרים השיווקיים שלהם ומעל גבי האריזות, כי מוצריהם מכילים "רכיבים ביתיים בלבד".
לו הייתם מכינים שניצל תירס בבית – בדיוק כך הייתם מכינים אותו!

 

https://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwir0Yzrtr_JAhXHPBoKHSzNDPcQjxwIAw&url=http%3A%2F%2Fsarit-life-style.blogspot.com%2F2015%2F04%2Fblog-post_21.html&psig=AFQjCNFQkZpueN2-bTJciHHvudJ3dKw-Ig&ust=1449223081526097

גם קבוצת "עוף טוב", יצרנית מוצרי עוף והודו, מיהרה להגיב לגל הביקורת על מוצרי בשר מוכנים קפואים
ומספרת מעל אריזות המוצרים שלה שמדובר בנתח שלם, 100% רכיבים טבעיים, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה או הורמונים.

https://www.google.co.il/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj028OEub_JAhVFaxQKHYbNCDUQjxwIAw&url=http%3A%2F%2Fwww.kib.co.il%2F%25D7%2597%25D7%2591-%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25A3-%25D7%2598%25D7%2595%25D7%2591-%25D7%259E%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A7%25D7%2594-%25D7%25A1%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%25AA-%25D7%25A9%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%25A6%25D7%259C%25D7%2599%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25A3-%25D7%25A9%25D7%2592%2F&psig=AFQjCNElOAUFI8iywFdO6u6hUbt-MmhWqw&ust=1449223524923610

ואיפה אתם?

מגמת השוק הינה ברורה – ככל שתמצבו את המוצר ותארזו אותו כמוצר בריא ומזין – כך תגדילו את קהל היעד של המוצר.
אם עדיין לא עשיתם זאת – זה בהחלט הזמן להשקיע במסרים שיווקיים בריאותיים ברורים ובהדגשת היתרונות התזונתיים של המוצרים שלכם.

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם