למעט מוצרים שונים הנמכרים בתפזורת, כמעט כל המוצרים והמותגים נמכרים כאשר הם ארוזים.
לאריזות יש חשיבות רבה, הן מבחינת המשווקים, הן מבחינת היצרנים, הן מבחינת המובילים והן מבחינת הצרכנים.
חברת שליחויות שתצטרך להעביר משלוח שלא יהיה ארוז כהלכה תגלה בסוף הדרך שהמוצר נפגם, ניזוק או התקלקל.
משום כך, חברת שליחויות מנוסה ורצינית אורזת אפילו מוצרים ארוזים בחבילה ששומרת עליהם מפני כל פגע.
אריזת מוצרים מיובאים
קניתם לאחרונה מאוורר או מקרר? קניתם כיריים או צעצוע לילד? לא משנה איזה מוצר רכשתם, בוודאי הייתם צריכים להוציא אותו מתוך האריזה לפני השימוש.
ודאי שמתם לב עד כמה חשובות האריזות של מוצרי חשמל, האריזות הללו שומרות על המוצר לא רק בדרך מהחנות אל הלקוח.
האריזות הללו שומרות על המוצרים גם בהובלה הארוכה, בדרך הים או האוויר.
אחרי הכל, לצד חברת שליחויות מקומית ישנן חברות שילוח בינלאומיות אשר מעבירות את המוצרים לאורך מאות או אלפי קילומטרים.
האריזות המוקפדות מסייעות להתמודד עם טלטולי הדרך, עם הגלים הסוערים, עם העגורנים שפורקים את המכולות מספינות הענק.
בלי אריזות מושקעות שיותאמו למוצרים לא ניתן לייבא מוצרים שונים, לרבות מוצרי חשמל יוקרתיים, צעצועים, רהיטים וכיוצא בזה במחירים כל כך נוחים.
אריזה וחיי המדף של המוצר
אך לא רק מוצרי חשמל, משחקים לילדים או מוצרי טקסטיל הארוזים בקופסאות מיוחדות יש לארוז היטב.
משמעותה של אריזה ניכרת גם כאשר מדובר באריזת מוצרי מזון וגם באריזה של מוצרים חקלאיים וחומרי גלם כגון סוכר, קמח, מלח, תבלינים וכדומה.
מהי החשיבות של אריזת מוצרי מזון? האריזה תהיה חיונית לצורך הארכת חיי המדף לא רק בזמן ההובלה אלא גם על מדפי החנויות בסופרים ואצל יתר המשווקים. גם אם השימוש בחומרים משמרים נפוץ למדי, אריזה לא מתאימה תתרום לקלקול של מוצרי מזון מהר יותר.
ללא אריזה תתקיים חדירה של מזיקים כגון חרקים או חיסול של סחורה על ידי עכברים.
אריזה או עטיפה ייחודית שומרת על מוצרים שמגיעים לצרכן אפילו בתפזורת ומאפשרת לצרכן ליהנות לאורך זמן ממוצרי מזון איכותיים, טובים וכמובן – גם טעימים.
אריזה מושכת לב
מלבד החשיבות של האריזות בשמירה על הפריטים השונים בהובלה בין יבשתית, בהובלה ימית או אווירית.
בהובלה של מוצרי מזון, מוצרים מתכלים, מוצרים לבית וכיוצא באלה, לאריזות יש גם חשיבות נוספת – מדובר בחשיבות מהבחינה השיווקית.
מבחינה שיווקית ישנה חשיבות לאריזה של אותם המוצרים בנקודות המכירה.
הצרכן הסופי הוא זה שבוחר לקנות מותג אחד ולוותר על המותג האחר, מתבסס לא רק על המלצות מחברים או על פרסומות שראה אלא גם על מראה עיניים.
כל מוצר שתוכלו לחשוב עליו, החל מטבלת שוקולד, דרך בושם, פאזלים לילדים או משחת שיניים וכלה בטלפון נייד או בטלוויזיה ענקית יתהדרו כיום באריזות נאות ובעטיפות צבעוניות. על גבי האריזות ניתן לעתים לראות צילום ברור ומושך את העין של המוצר.
על גבי האריזות יהיה גם רשום מיהו היצרן, מהי ארץ הייצור, מהו התאריך האחרון לשיווק, כאשר יש כל כך הרבה מוצרים על המדף וכאשר כולנו אוהבים לקנות עם העיניים רובנו נעדיף מוצר המוגש לנו באריזה יפה המושכת את הלב.