טכנולוגיית מסך, כולל טלפונים ולוחות חכמים, מביאה לדמוקרטיזציה של שוק היופי, על פי ניתוח שוק היופי. המסכים יכולים לשמש לא רק לשחזר, אלא גם כדי לשפר מרכיבים עיקריים של חנויות יופי פיזיות, חשיפת הלקוח למגוון רחב של מותגים, מידע על מוצרים, הערכות על מותגים ועדכוני מחיר.

נושא זה יכול לפגוש כל בית עסק שנמצא כיום באינטרנט ורוצה לפרסם, להתפרסם ולמכור את מרכולתו לכל דורש. מוצרים ושירותים שבעבר לא היו מוצגים לקהל הרחב בפלטפורמות רחבות יכולות כיום להגיע לקהלי יעד שלא חשבו עליהם מעולם ועולם חדש מתגלה בצרכי גולשים, תחביביהם, חלומותיהם ורצונם . גם חברת פרו מן יו היא דוגמא חיה למהפיכה המתפשטת כאש בשדה קוצים. בעבר הלא רחוק לקוחות ספציפיים שעוסקים בתחום המזון הכירו את החברה וביקשו את שירתוניו אך בעת המהפיכה האינטרנטית מתגלים לקוחות פוטנציאליים וממשיים הבאים אל סף דלתינו. אנשים בעלי עסקי בוטיק ו/או עסקים משפחתיים של מזון שרוצים לבצע מיקור חוץ לאריזות מוצרהים מגלים את שירותי חברתינו בחיפוש פשוט ומאוד מהיר ומשם הדרך להפקת אריזת מוצרם הולכת ומתקצרת ובפגישה אחת הם יוצאים עם תוכנית שנקראת "מהדף אל המדף".

וכמו פרו מן יו לאן שלא תזרוק אבן תפגע בעסקים שצמחו והתפתחו בזכות מהפיכת החיפוש והחשיפה של העסקים באינטנט ובעיקר החיפוש דרך הטלפון החכם מכיוון שאחוז גבוה מאוד מהמחפשים כבר נמצאים מחוץ לבית ורוצים לקבל מידע של כתובות, דרכי הגעה שעות פעילות וכל מידע שיתרום להגעתם המיידית למקום העסק וכך הופך גולש ללקוח ואחוזי ההמרה משתפרים פלאים.

לידיעה המלאה>>>

תן לנו להביא את המוצר שלך מהמדף למדף בפחות משמונה שבועות!
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם