משווק מזון

מה גורם למשווקים מובילים כמו סוגת לארוז את מוצריהם דווקא בפרו מן יו?

הכדאיות הכלכלית

  • פרו מן יו עובדת במודל של מיקור חוץ שחוסף כסף רב לתעשיית המזון:
    אנחנו לוקחים את העלויות הקבועות של הלקוח כמו מכונות, שטחי אריזה ועובדים והופכים אותם לעלויות משתנות, כלומר משלמים רק שצריכים.
  • במקום לנהל מערך יקר של עובדים, ציוד, תחזוקה, תקנים וחדרי אריזה, לקוחות מעדיפים להתמקד בליבת העסקים שלהם ולשלם לנו על שירותי אריזה רק כשהם מפיקים מזה ROI חיובי.
  • זה אומר שבתקופות חלשות הם לא צריכים לתחזק מערך הפסדי, ובתקופות של ביקוש שיא הם יכולים לספק כל כמות באמצעותנו, במקום למתוח את המערכת שלהם עד לקצה.
  • הלקוחות שלנו יודעים בדיוק כמה השירות עולה להם, כי הם משלמים רק על מה שהם מקבלים בפועל.

משווקים, המומחיות שלכם היא איתור הזדמנויות, פיתוח מוצרים, שיווק ומכירות.

מדוע שתקדישו משאבים מיותרים למשימות כגון עיצוב, תכנון ואריזה?

מדוע שתנהלו מערך יקר של עובדים, ציוד, תקנים וחדרי אריזה כשאתם יכולים לשלם לנו רק על מה שצרכתם בפועל?

 

כבר 17 שנים, העיסוק היום יומי של פרו מן יו  הוא פיתוח אריזות, הטמעה של רגולציה, כשרויות, תקינה, עבודה מול ספקי חומרי גלם. העשייה שלנו מאפשרת הגעה מהירה לשוק באמצעות מודל "מהדף למדף בשמונה שבועות". אנחנו עוזרים ללקוחות להגיע לשוק ראשונים ולהשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים.

חשב כמה זמן יתפנה לך מעיסוק באריזה לעיסוק בפיתוח החברה שלכם. זה השקט שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו, ואחת הסיבות העיקריות שהם בוחרים בנו שוב ושוב.

האם מיקור חוץ כדאי לכם כלכלית?

אם יש לכם מערך אריזה, קחו רגע והתבוננו בו מקרוב: עובדים, מכונות, חדרי אריזה, תקנים, תחזוקה.
האם בתקופות של ביקוש חלש המערך הזה גמיש מספיק כדי למנוע מכם הפסדים?
האם בתקופות של ביקוש חזק המערך הזה גמיש מספיק כדי להתרחב במהירות ולספק את כל הביקושים בזמן?
האם יש לכם ידיעה ברורה מראש כמה עולה לכם מערך האריזה?

אם אין לכם מערך אריזה, ההיגיון הכלכלי של מיקור חוץ הוא עצום עוד יותר: אתם יכולים לשמור את ההון שלכם ולהשקיע אותו במלאים שיווק ומכירות במקום במכונות, מקום אריזה, גיוס עובדים ומערכות לניהול ייצור.

 

מיקור חוץ הוא מודל חסכוני וחכם לאריזת מזון. במודל זה כלל ההוצאות הקבועות שלכם הופכות למשתנות; המערך שעומד לרשותכם בעל גמישות מלאה ויודע להתכווץ בתקופות חלשות ולהתרחב בתקופות חזקות, ואין לזה כל משקל על דו"ח רווח והפסד שלכם.
אתם יודעים בכל רגע נתון, ומראש, כמה יעלה לכם השירות, כי אתם משלמים רק כשאתם צריכים לארוז. כשלא צריכים לארוז, לא משלמים. פשוט – וחסכוני.

האם אריזה היא תחום ליבה שלכם? תחום בו אתם משקיעים וצומחים?

איך פרו מן יו שומרת על האינטרסים שלך ושל מוצריך?

אנו מבינים את החשש שלך. ב-17 שנות ניסיון למדנו לעומק את הצרכים, ההתלבטויות והחששות של משווקים, יבואנים ויצרנים. עצם זה שאנו פעילים בשוק כל כך הרבה זמן עם מספר הולך ועולה של לקוחות מרוצים אומר שכנראה אנחנו שומרים על סודות הלקוחות שלנו באפקטיביות.

 

בין לקוחותיה של החברה נמנים חברות ענק בינלאומיות אשר נותנות בה את אמונה. ובעליה של החברה בעל ניסיון ושם של אמינות שנבנה לאורך שנים רבות.

הכניסה לאולמות הייצור של פרו מן יו היא מוגבלת לעובדי החברה בלבד ורק לאחר סריקת אצבע.  לקוחות נכנסים לבחינת הקווים שלהם בלבד ובתנאי שאין עבודה של מתחרה בשאר קווי הייצור. לבקשתם של לקוחות ספציפיים ניתן  למדר את אזורי הייצור במקרים מיוחדים.

איזה חיסכון אני מייצר בעבודה אתכם?

חיסכון כסף:

החיסכון הגדול ביותר הוא החלפת המודל הכלכלי שבו חוסכים את ההוצאות הקבועות החודשיות, להוצאות משתנות, אותם הלקוח משלם רק כשיש לו מה לארוז. בכך אנחנו הופכים את הלקוח לרווחי לאורך כל התקופה.  דבר זה מאפשר ללקוחות להגדיל ריווחיות או להוזיל את המוצר, שכן הוא כבר לא צריך לגלגל את ההוצאות הקבועות שנחסכו.  

חיסכון בזמן ניהולי:

חיסכון משמעותי נוסף זה זמן ניהולי, ואולי זה אף חיסכון גדול יותר מזה הכלכלי! הרי ליבת העסקים שלכם אינה אריזה, אלא פיתוח ושיווק מותגי מזון לשוק הישראלי. הזמן הניהולי שנדרש לשמור על סטנדרט איכותי טכנולוגי בתחום האריזה, יכול להיות מופנה לליבת העסקים ולהרוויח הרבה יותר מהחיסכון הנמדד.

חיסכון בזמן הגעה לשוק :

האם אתם מצליחים להדביק את קצב החידושים בענף אריזת המזון, ענף שעובר שינויים מעמיקים בקצב של לפחות אחת לשנה?

העיסוק היום יומי של פרו מן יו הוא פיתוח אריזות, הטמעה של רגולציה, כשרויות, תקינה, עבודה מול ספקי חומרי גלם. העשייה שלנו מאפשרת הגעה מהירה לשוק דרך מודל "מהדף למדף בשמונה שבועות". אנחנו עוזרים ללקוחות להגיע לשוק ראשונים ולהשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים.

חשבו כמה זמן יתפנה לכם מעיסוק באריזה לעיסוק בפיתוח החברה שלכם. זה השקט שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו, וסיבה עיקרית שהם בוחרים בנו שוב ושוב.